Då var dom man och hustru.

Då var dom man och hustru!! Det var ett jätte fint bröllop måste jag säga! Mitt första bröllop jag har varit på också. Riktigt fint var det och en otroligt fin klänning hade hon på sig! Ska förska att få upp en bild senare har ingen just nu så får ta en från syrran. Vi fick mycket god mat, fick massor av olika saker lite som plock! Man fick skinka, kyckling, frukter, potatissallad, bröd och pålägg ja det var riktigt gott! :) Efter det blev det ju bröllopstårta! Den var också väldigt god fick också massor av kakor till, men man blir ju så himla mätt efter bara maten :O Men tårtan gick allt ner den med :)
Dom hade också bildspel, ja herregud tårögd det blev man allt :O Dansen var också fin! Mycket fint och lyckat bröllop måste jag säg!
Bandet som spelade var Arvidsson det var två syskon ganska unga som spelade men dom har väldigt duktiga! Men spelade lite konstiga låtar ibland hehe ;)
Ne nu får jag nog allt gå ner och äta lite och sedan hämta min son som jag längtar efter honom!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0