fortfarande inget Internet!

Ja öroninflammation hade jag så har fått medicin för det nu, fick också något för bihålorna vet inte varför men det är nog bra för min förkylning kanske!:)
Har fått klippt och färgat mitt hår samma färg som vanligt (mörk mörk röd) måste ju vara fin tills på lördag då min kusin ska gifta sig, ska bli jätte kul att gå på det har aldrig varit på bröllop i hela mitt liv så är nästan lite nervös haha!
Har som sagt inget Internet än så får skriva från mobilen, det är därför det kommer upp bilder så sällan .. Men följ mig på instagram om ni vill se bilder : Fannysjogestam.
Håller på att göra ett arbete i skolan om USA och jag valde att skriva om frihetsgudinnan ! Måste säga att den statyn är väldigt intressant! Ni borde läsa fakta om den. Den har liksom 22 våningar o ja läs . Man blir fruktansvärt sugen på att åka dit och kolla efter all info man hittar...
Ne dax att sova upp klockan 6. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0