Gästbloggning.

Som Fanny skrev innan så har hon åkt iväg på bröllop. Tänkte jag att jag kunde passa på att gästblogga under tiden och bjuder på bilder från när Theo var mindre. Kan börja med att säga att jag är oerhört glad att jag har Fanny som min vän, hon är bra hon.
Idag är det 99 dagar kvar tills vi åker till fjällen, kanske låter som lång tid men tiden kommer gå jätte fort. Fanny är liksom snart 18år och Theo snart 2år, vart har tiden tagit vägen?
Jag hoppas i alla fall att Fanny får en riktigt rolig kväll och att Theo inte hittar på allt för mycket bus.
/ Natalie
 

Kommentarer
Postat av: - Sofia

Gud vilken söt och charmig unge. Du borde verkligen ta mer bilder på han och lägga upp här på bloggen i VARJE inlägg helst haha.
Ta hand om er!

Svar: Jo jag vet! Är dålig på att lägga upp bilder då vårat Internet här hemma gått sönder och har en ny data så har knappt några bilder. Sen är ju Theo inte bara hos mig utan hos sin pappa med så har lite svårt att lägga upp varje dag! Men jag ska göra mitt bästa!:) ha det fint!
fannysjogestam.blogg.se

2012-09-29 @ 22:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0