Överlever ni!?

Är ju som sagt väldigt dålig på att lägga upp bilder jag vet! Men utan Internet i datan blir det svårt... Och det går typ inte att lägga in från mobilen heller :s
Blev iaf ingen skola för mig idag. För i onsdags när jag kom hem vid kvart i 7 ungefär så snurrande det bra i huvudet på mig.. Kunde inte äta eller stå på benen så fick gå och lägga mig i.sängen och kolla på tven men det var ju inte så lätt eftersom det bara snurrade så jag somnade.. Vaknade av att mamma kom upp vid 9 och kollade till mig, det snurrade.fortfarande bra i skallen! Så jag somnade om. Vaknade vid 5 helt klarvaken som helst men de snurrade fortfarande men inte som det gjorde igår men visste inte om ja skulle palla skolan om de skulle komma tillbaka så fick vars hemma och vila mig... Kan säga att det var nog det äckligaste ja varit med om :s riktig äcklig känsla :o
Ne nu blir det att sova godnatt!:)

Kommentarer
Postat av: Amanda marks

Fanny du har nog råkat skriva någon siffra fel på Theos födelsår! :) kul att du kommit igång lite mer med bloggandet! Så får vi fota theo någon dag med :) // Amanda

Svar: Ojdå! Tack för du sa det, det har jag inte ens sett :O Ska fixa detta, ja de tycker jag verkligen vi ska! :D
fannysjogestam.blogg.se

2012-09-28 @ 10:29:59
URL: http://amandamarks.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0