Seg..

Är så himla dålig på att blogga! Är sjukskriven till onsdag då jag åkt på lunginflammation igen.. Så imorgon (13/11) blir det att åka tillbaka till vårdcentralen för återbesök då jag har haft lunginflammation för ofta och för mycket och ingen vet väl egentligen varför jag får det så imon ska vi antagligen ta en jäkla massa prover och förhoppningsvis får reda på vad det är för skit som är där och spökar! Theo har kommit in i någon period att stå och hålla sig istället för att bajsa.. Har gjort så ett bra tag och det ända BVC säger är att det kommer går över det är så i den åldern men han har gjort så i snart ett halvår tror ja.. Det kan väl fasiken inte vara normalt!? Jag har gett han allt för att det ska bli lättare för han men de hjälper inte (han är inte hård i magen) jag har bett om att få något på recept så han bajsar, han vägrar även att sätta sig på toan/pottan ingenting funkar.... Någon som vet vad man kan göra?! Snälla hjälp orkar inte med detta o tror inte han själv gör det egentligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0