Snart 1advent

Jag är verkligen kass på att blogga.. Mycket som kommer i vägen. Har ju haft mycket lunginflammation i mina år så nu tog läkarn tag i det men dom hittade tyvärr inget på proverna, så kommer antagligen att bli kallad till experter som ska kolla om ja fattade henne rätt. Idag gick jag bara halv dag i skolan åkte hem sen för jag saknade Theo något fruktansvärt hade ju inte träffat han på en helvecka så kände att jag var tvungen att träffa han var så nere, men nu mår man bra igen för nu är han hemma hos mig :D fick även med dagiskort med mig hem som dom tog i början av november. Tyvärr tar dom tydligen inga enskilda kort på dagis längre vilket jag gärna ville ha :/ Men såhär blev han på gruppkortet, tyckte han blev jätte bra :]
När vi kom hem så vilade jag en stund sedan så prövade jag att göra tomtegröt fytusan så gott det blev!! Mmh ska blir riktigt gott att äta det till frukost imorgon, Theo tyckte den var jätte god när han fick smaka på den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0