Jobb!

Inte hunnit blogga på ett tag då jag jobbat hela helgen så har inte ens tänkt tanken på att blogga. Men ni som inte vet så jobbar jag på en resturang :). Jag har även målat lite i hallen på övervåningen innan jobbet, grönt ska bli vitt! Dålig bild..
I fredags när jag kom hem så gjorde jag en äppelpaj som blev sådär det kunde ha blivit bättre, hade en för liten form så "täcket" blev för tjockt :/
Idag var det tungt att gå upp tidigt! Men iväg kom vi, lämnade Theo på dagis sedan iväg till skolan. Idag blev vi klara med lågformen men hann ej ta kort innan vi hade rivit klart! Vi var för snabba på att riva innan jag kom på det :( Några på skolan har även byggt en lekstuga som jag har hjälpt till att måla på och nu ska den säljas! Efter skolan åkte jag hem och söv en stund var riktigt trött och hade ont i huvudet :( nu blir det strax mat sedan titta på ensam mamma söker. Många tycker att jag och Madeleine i ensam mamma är så himla lika....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0