Trött...

Jaha ännu en dag som man skulle upp tidigt. Men det gick idag med, igår kom det nya "elever" till skolan helt okej mycket trevliga pratar som bara den med en haha men det är bara kul :). Det var även en som var och kollade på våran lekstuga dom värkade mycket intresserad men vet ej om dom köpte den då jag hade åkt hem när dom skulle komma. Blev att klippa mig direkt efter skolan blev inte så mycket tog cirka 3cm, ska komma tillbaka innan jul så ska vi klippa mer, vågade inte riktigt göra det än ;) Ikväll blir det att sova helt ensam då älsklingen sover hos sig och jag hos mig och theo är för en gångsskull hemma hos sin pappa! Skönt att kunna slappna av lite och ha egen tid det är ju aldrig fel att ha :'D Men man saknar ju honom fruktansvärt mycket men han kommer på fredag igen! Imorgon tror jag att jag och älsklingen ska slå till med att gå på bio när jag är barnledig och vi kan få lite egentid! MYS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0